sâmbătă, 11 iunie 2011

Un nou inceput...

    Salutare pentru cei ce imi vor vizita blogul,e primul articol aici si asta pentru ca imi place fotbalul. De la inceput pot spune ca tin cu Universitatea Craiova...ups...da chiar cu Universitatea Craiova din pacate pentru mine si nu numai. Aici insa voi scrie despre toate echipele din prima liga si bineiteles din cand in cand si despre echipa mea favorita care sincer nu stiu unde o sa joace in sezonul urmator Liga a 2 a,Liga a 3 a ,oricum nu conteaza,viata merge inainte. Am facut acest blog mai mult pentru a a comenta ce spun anumiti ziaristi din  presa sportiva,ziaristi care se cred mai presus de toata lumea,curati,cinstiti si de neatins,insa in realitate nu sunt decat niste marionete ale unor oameni precum Mitica Dragomir,Mircea Sandu(sa ma scuze domnul Sandu ca nu l-am scris primul) Gigi Becali si multi,multi alti,asa zis oameni de fotbal sau vezi doamne oameni din fotbal. Dar ce fotbal? In sfarsit ei stiu mai bine.
Se pare ca odata cu acest blog a venit si Levi la Steaua, Hagi refuza nationala, cu un motiv pe care sincer doar el putea sa il scoata...cam asa a sunat "Mie nu imi place sa iau o echipa din mers". Hei domnu Hagi gresesti echipa asta nu mai merge de 2 ani...
Totusi se pare ca nu acesta e motivul (ar fi fost culmea...mai bine tac) se pare ca regele nu vrea sa primeasca sfaturi de la nimeni...intrebarea mea este - Oare Hagi le stie pe toate in materie de antrenorat?
Se spune ca ar mai fi un motiv ,banii,ma cam indoiesc dar sincer poate fi si asta, Hagi a cheltuit cam mult in ultimi ani cu academia ,nu ca l-as plange eu pe Hagi ca moare de foame insa cine stie...
Nationala e in deriva,Sandel nu gaseste antrenor ,in noaptea asta jucam cu Paraguay si se pare ca meciul acesta chiar conteaza pentru urmatoarele calificari,adica ar cam trebui sa batem ca sa nu fim in urna a 4 a urna valorica la urmatoarele preliminarii. Am urmarit transmisiunile din Paraguay  si m-am mirat ca cei de acolo in frunte cu sensibila de Ioana vorbeau numai de saracia din Paraguay,de parca noi am fi francezi ,nemti sau cine stie ce popor bogat de pe batranul continent.M-a bufnit rasul cand imi aratau ei un autobuz de vreo 30 de ani,filmeaza Ioana si tramvaiele noastre care au 40 de ani.Alta faza amuzanta vizavi de saracia de acolo mi sa parut ca la finalul stirei imi arata un gard rupt,pai sa veniti sa filmati la mine in oras unde o scoala generala e imprejmuita cu un zid de piatra, de zici ca esti la scoala de corectie iar in spatele zidului e o fosta centrala termica parasita si pe jumate demolata,nu cred ca domnisoara Ioana ar avea curaj sa treaca pe acolo cand se ingana ziua cu noapte...
Haideti domnilor ziaristi fiti realisti nici noi nu suntem departe de ce este acolo,nu mai exagerati atat,vai saracuta de Ioana mai avea un pic si plangea,hic ,ce teatru ieftin.
Continuam cu Steluta unde Jijinio promitea acum 2 luni transferuri de prima mana,sincer pana acum nu m-a uimit cu nimic.Dupa parerea mea cred ca Prepelita e cel mai bun transfer al Stele de pana acum,Andrei chiar stie fotbal si e foarte bataios,are ceva din Mirel Radoi in el si o sa fie un plus pentru Steau. In rest nu stiu ce sa spun,Mihai Costea are calitati insa ca joc mi se pare dezordonat si nu de putine ori are executi de neiteles,eu l-am urmarit in toate meciurile si doar imi dau cu parerea,poate mai trebuie slefuit.Ce pot spune cu siguranta este ca fratele lui  Mihai ,Florin Costea e un fotbalist de prima clasa si as putea acum sa dau si un pronostic,daca Steaua o sa il ia pe Florin (se pare ca jijinio asteapta sa vada daca o sa aiba oferte de afara ,ca oricum anul asta ii expira contractul cu Universitatea) pot spune de pe acum ca o sa ia campionatul in urmatorul sezon.E doar un pronostic si il dau pentru ca Florin Costea chiar poate face diferenta,e pe departe cel mai talentat fotbalist de la Mutu incoa.
Cam atat pentru prima postare.
P.S. Sunt convins ca vor fi si greseli gramaticale,imi cer scuze celor care intra doar sa corecteze...



Un fel de baiatul lui tata ...Mariusica Avram
                                                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu